BELGIE
- Details
- Hits: 588
HET MENS'DOM'
Op 1001 vragen krijgen we geen antwoorden;
Waarom laten de mensen zich zo massaal misbruiken en oplichten door de politiek, met hun zee aan leugens, bedrog en beloften. Moeten we onze grootvaders wijze woorden echt gaan geloven die zeiden :"hoe meer een mens gekloot wordt hoe liever ze het hebben".
Waarom laat een volk, zo mak als een lam, zich zonder echte weerstand zich zo naar hun slachtbank leiden. Ze hebben het geprobeerd met een 'prikje', helaas er zijn 'er maar' honderdduizenden naar de eeuwige jachtvelden vertrokken. Hun streefdoel was miljoenen! Dagelijks vallen er nog tientallen...Dit allemaal straffeloos, nochtans bestaat "de dood door de kogel remedie!"
Waarom gaat een bestolen en uitgebuit volk niet verder dan roepen en tieren op social media waar er niets mee uit de bus komt, en dat weten deze politieke maffiabazen al te goed, roepen, tieren en toeteren vanuit auto of tractor op straat zal hen worst wezen.Om hen echt pijn te doen moeten er andere actie's uitgevoerd worden en dan door mannen/vrouwen met bloed in hun aderen en geen zeepsop!
Waarom en waardoor deze nooit geziene familiale drama's! Het loopt dagelijks de spuigaten uit. De mensen zijn blauw betaald en kunnen het niet meer aan. Beste politici, jullie verdienen deze mooie dood met de kogel niet, maar een langzame zeer pijnlijke dood : levend gevild worden!! Dit maken onze zelfstandigen nu mee! ![]()
Tot slot : mensen geloven liever geruststellende leugens dan de moeilijke waarheid.
************************
- Details
- Hits: 187
SCHANDE ! SCHANDE !! SCHANDE !!!
De wereld wordt immers geregeerd door de 3 G' : God - Geld - Gat
Stem rustig verder voor uw eigen ondergang en rijkdom voor uw stemkanonnen!.
Slangen van de duivel zijn het.

Bericht aan mijn maat ‘Alex paysex’
Hey ouwe snoeper! Proficiat met uw verhuis naar Manhattan. Nee, niet die in Leuven, maar dat wijkske in New York.
Ge weet toch dat het daar wemelt van de gloeiendhete fotomodellen? Vermijd 42nd street, bestel zo’n filmmokkel en boek een tafel in de ‘Tavern on the Green’. Daar zou zelfs Gwenny R. van wegsmelten, van de romantiek die daar rondwaait.
Let op: het krioelt daar ook van de paparazzi, dus vergeet uw plaksnor en uw Spector-pruik niet. Een Vlaams product, die pruiken daar: van Verschueren.
En begin uw Amerikaans wat te oefenen, anders verstaat dat huurgrietje u verkeerd, gelijk die Italiaanse troela die dacht dat ge haar moestuintje kwam bewonderen. Dat heeft wel meer dan een paar Duveltjes gekost om dat uit de pers te houden, hé maat!
Trouwens, ge weet toch wat ge ginder moet drinken, hee! Vergeet uw appelsapjes en bestel Whisky sour. Dat helpt voor het Amerikaans accent, na een stuk of vijf. ‘t Smaakt wat zurig, maar met een paar lijntjes tussenin trekt g’u dat niet meer aan en ge ziet anders toch ook zuur.
Dat wordt daar de job van uw leven, jong! Hopen poen en personeel en geen enkele manier voor moeilijke moeials om uit te vreten wat ge er mee aanvangt! Premier-stijl, quoi!
Allez, gedraagt u wat ginder, enfin, de eerste dagen toch. Daarna: alle freins los! En vergeet mij niet te inviteren. Ik trakteer met goeie babypoeier.
Ciao amigo!
PS. Voor ik het vergeet: die vorte brok Carla Bruni is terug vrij. Zal ik eens polsen? Als die fooraap van een Jagger ze kon krijgen, dan gij zeker, met uw heilig misdienaarssmoeltje.
Laat maar weten.
En dan vindt men het raar dat de meeste mensen de politiek uitkotsen. Politiek gaat al lang niet meer om een land te besturen maar puur om dik geld verdienen. De bevolking zal hun een worst wezen.
Dat is nu eens een voorbeeld van iemand die nooit in zijn leven zal gewerkt hebben, maar wel overdreven veel betaald geweest is. Wat heeft die klojo nu al bewezen in zijn leven? Hoe hij de burgers van zijn land nog dieper in de miserie kan duwen ja, maar op politiek vlak blijft hij maar juist ne fils-á-papa.
Nog deze : .En het toppunt, zijn loon is niet onderhevig aan belastingen op het inkomen in België. Hoe link is dat! Hij overtreft hiermee de EEG-ambtenaren. Bij de ene gaan ze de laatste frank gaan omdraaien en de andere wordt met de glimlach vrijgesteld van wat normale mensen soms kopzorgen bezorgt. Het is erg, héél erg....
Maak maar een stoelke vrij voor Bartje....


****************************
- Details
- Hits: 232
EINDELIJK !!
IS DIT HET BEGIN VAN DE ECHTE "GROTE KUIS??"!

Werkt het niet van op de grond (betogingen-stakingen enz.) dan maar via de lucht. Deze drones (foto boven) hebben en draagkracht van 35kg en met een vliegbereik van 120km, een ideaal speeltje om onze vele politieke charlatans knalend onze kerst-en nieuwjaarswensen over te maken. Laat ons massaal gebruik maken van ons luchtruim!!
INFO + kopen :

Vele tientallen jaren hebben deze politieke kornuiten ons blauw doen betalen, nu is het de wraak van een uitgebuit volk die actie gaat ondernemen. Ons land en Europa zitten opgezadeld met honderdduizenden aangespoelde Bruinvissen....en dit op ons kosten....voor onze ouderen, ons eigen volk is geen geld!!
****************************
- Details
- Hits: 564
WEG ERMEE !!!

Sire u maakt zich zorgen over het grote begrotingstekort, en met reden. Bent u zich ook ervan bewust dat u en uw familie, samen met de hofhouding, deel uit maken van dit tekort ? ik denk van wel, echter wat doet u eraan?
- Details
- Hits: 434
2023/24
NOOIT GEZIENE RECORDAANTALLEN FAMILIALE DRAMA'S

Een levenslange lijdensweg voor de gefailleerde! Vergeet onze steeds herhalende zinspreuk niet/nooit : "ga stemmen voor eigen ondergang"! M.a.w., hun eigen volk financieel uitzuigen om hun eigen nutteloze gemaakte putten te vullen en zichzelf verrijken met een zee aan vergoedingen. Laten we het met andere woorden uitdrukken: "het wezen mens wil gekloot worden, zoniet is hij ongelukkig!!".
Wat we wel opmerken, deze onderstaande "zaken" verschijnen als paddestoelen uit de grond. Met stad Oostende , het Marokko aan de Noordzee, als koploper, gevolgd door Antwerpen en Brussel!.
- Details
- Hits: 326
HET ROOFBELEID BELGIE/EUROPA

Als je verdient, belasten ze het
Als je het uitgeeft, belasten ze het
Als je het bespaart, belasten ze het
Als je erin investeert, belasten ze het
Als je het bouwt, belasten ze het
Als je het verkoopt, belasten ze het
Als je erin woont, belasten ze het
Als je ermee rijdt, belasten ze het
Als je het eet, belasten ze het
Als je het weggeeft, belasten ze het
Als je sterft, belasten ze het
En tenslotte verspillen ze het.
STOP deze oplichting en diefstal !! Al dit politiek onkruid moet verwijderd worden!
Ter titel van inlichtingen: 35.000 buitenlandse bouwvakkers betalen hier nul euro.
De schatkist loopt jaarlijks minstens 250 miljoen euro aan belastinginkomsten mis door buitenlandse bouwvakkers die nul euro belastingen op hun loon betalen, terwijl dat wel zou moeten. Een buitenlandse onderaannemer die 40 tot 50 procent goedkoper is dan de Belgische is écht een probleem!
Enfin, stem maar rustig verder, het zijn je eigen vlooien die bijten...Tegen eind 2025 zijn we niet enkel financieel kaalgeplukt maar ook nog ons vel afgetrokken!
- Details
- Hits: 345
CONTANT GELD PINNEN NIET MEER GRATIS !!
Als je gaat pinnen, moet je daar voor betalen. Wist je dat banken flink verdienen aan opnames? Het antwoord: veruit de meeste mensen zijn daar niet van op de hoogte.
Extra kosten


- Details
- Hits: 422
WE WORDEN GEREGEERD/GESTRAFT DOOR GESPUIS
EEN BEDROGEN VOLK
Niet alleen in de magistratuur worden deze 'praktijken' toegepast onder familie, vrienden en kennissen...Vele duizenden gemeentelijke postjes worden op deze louche manier 'uitgedeeld' ...Moest dit allemaal uitgespit worden, mogen er twee gevangenissen bijgebouwd worden!
Niet alleen Justitie stinkt als een mesthoop, maar politie van hetzelfde laken een broek. Hier enkele walguren 'leesplezier'. Dit is dan het rotzooi die ons de wetten stellen !
LATER MEER....
ALLE POLITICI HEBBEN DEZE GRAAIZIEKTE
Nooit vergeten, deze breedsmoelkikkers gaan niet in de politiek voor onze mooie ogen, maar uit eigenbelang. De man/vrouw in de straat valt ten prooi van deze politieke nietsnutten en niet alleen in Belgie, maar wereldwijd.En wij maar goedkeurend ja knikken!! Beste medemensen, vervang jullie ingeleverde wapens en trek massaal ten strijde. Uw stem gaan uitbrengen is totaal zinloos, en dit is al jààààààààààren bewezen, de ene politieke dievenbenden verdwijnen en de volgenden staan aan de voordeur te trappelen. (Dit gespuis, zeg moordenaars, hebben miljoenen mensen doodgeprikt en er volgen nog miljoenen slachtoffers), vragen naar uw stem! En dit zonder schaamte en steeds met die valse glimlach....
LATER MEER.....
- Details
- Hits: 500
GEZOCHT : SCHUTTERS

VERDIEN MAANDELIJKS TOT 10.000€ EXTRA !!
Laat de wapens maar knallen!! 350€ per afgeknalde flitspaal én tot 380€ om een trajectcontrole-verklikker te fusilleren!! Mooie meegenomen bijverdienste voor onze duizenden langs straat lopende Nieuwe belgen!. Dit is niet meer voor onze veiligheid maar door wanbeheer om hun vele lege kassen te vullen! En in 2026 achteruitrijden in de bebouwde kom??. Wij belgen moeten dit een halt toeroepen en actie ondernemen, helaas, een strijd winnen met 11 miljoen broekschijters is onbestaande!.
IN OPMAAK














